شرایط و مقررات

زمانی که کاربر (مشتری) وارد پروفایل شخصی خود در آختارال میشود به این معنی است که از شرایط و مقررات سایت آگاه بوده و آنها را پذیرفته است. همچنین ثبت سفارش نیز به معنای پذیرفتن تمام شرایط و مقررات مندرج در متن است.

کاربران باید هنگام ثبت نام ٬ اطلاعات خود را به طور کامل و دقیق وارد کنند چرا که سفارشات نسبت به اطلاعات وارد شده توسط کاربر ارسال میشود و چنان که اطلاعات توسط کاربر ( مشتری) به صورت نادرست وارد گردد ٬ آختارال تحت هیچ‌شراطی در قبال خسارات و اتفاقات (از قبیل ارسال نادرست سفارش و مفقودی آن) مسئولیتی نمیپذیرد.

آختارال به اطلاعات خصوصی کاربران خود احترام میگذارد و از آنها محافظت میکند و‌تعهد میدهد که تا حد توان از حریم خصوصی کاربران دفاع کند و همیشه در تلاش برای محافظت از اطلاعات آنها باشد.

آختارال برای ارسال سفارشات مشتریان ٬ نیاز به اطلاعاتی (مانند : آدرس ٬ شماره تلفن ٬ نام و نام خانوادگی ٬ کد پستی و ...)  از سوی کاربر (مشتری) دارد تا بتواند خریدی امن و‌ مطمئن برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

 

آیا امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
همان طور که در قسمت معرفی وب سایت گفته شده ٬ هدف آختارال جلب رضایت مشتری میباشد و به همین دلیل تمام کالاهایی که الکتریکی هستند مثل (کنسول بازی ٬دسته بازی و ...) قبل از ارسال به شما مشتریان عزیز ٬ توسط کارشناسان تست شده و در صورت عدم وجود مشکل ارسال میشوند. که البته در حین حمل و نقل احتمال صدمه دیدن کالا (ضربه دیدگی یا آب گرفتگی و ...) وجود دارد . اگر کالای سفارشی شما پس از دریافت آن دارای مشکل بود ٬ شما مشتریان عزیز میبایست تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا مشکل کالا را از طریق راه های ارتباطی با مسئولان وب سایت در جریان بگذارید ( درصورت امکان تماس بگیرید). تا مراحل مرجوع کالا توسط شما انجام گیرد.

 

شرایط مرجوع کالا چیست؟