چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟

برای هر یک از سفارشات شما بعد از تحویل به پست پیشتاز ، یک کد رهگیری که توسط شرکت پست ثبت میشود ، در سفارش شما نیز درج میشود که میتوانید با مراجعه به بخش سفارشات و سفارش مربوطه آن را مشاهده کنید و با وارد کردن کد رهگیری در وب سایت شرکت پست ، سفارش خود را مرحله به مرحله پیگیری کنید.

 

مراحل مشاهده و ثبت کد در سایت شرکت پست

 

قدم اول : بر روی دکمه حساب کاربری کلیک کنید تا یک کادر ظاهر شود و سپس بر روی سفارشات کلیک کنید.

 

پیگیری مرسوله

 

قدم دوم : بر روی دکمه دارای آیکون چشم کلیک کنید تا جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

 

پیگیری مرسوله

 

قدم سوم : در همان صفحه وضعیت سفارش و کد رهگیری را مشاهده خواهید کرد .

توجه : فقط سفارش هایی که پرداخت شده و نهایی شده اند دارای کد رهگیری میباشند.

 

پیگیری مرسوله

 

قدم چهارم : پس از دریافت کد رهگیری ، نوبت به پیگیری سفارش خود در سامانه رهگیری مرسولات پستی میرسد . با استفاده از دکمه موجود در فوتر سایت میتوانید مستقیما به سامانه رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید.

 

پیگیری مرسوله

 

 

لطفا هرگونه سوال و مشکل خود را با ما از طریق فرم تماس با ما درمیان بگذارید