سوالات متداول
آختارال در تلاش است کالاهای با کیفیت و فاقد عیب و ایراد به دست مشتریان خود برساند از این رو کالاهایی که قابلیت انجام تست دارند (کالاهای فاقد پلمپ بستهبندی)، ابتدا توسط کارشناسان مخصوص تست و پس از حصول نتیجه مطلوب به مشتری ارسال میشوند اما کالاهای دارای بسته بندی با پلمب مخصوص
توضیحات بیشترسفارشها پس از ثبت و تایید سایت، به مرحله آماده سازی میرسند. این مرحله ممکن است نسبت به مراحل دیگر کمی زمانبر باشد پس چنانچه سفارش شما در این مرحله است، باید منتظر بمانید. پس در نتیجه، سفارش در مرحله ارسال به مشتری یا مرحله آخر قابل پیگیری میباشد. جهت پیگیری دقیق سفارش خود میتوانید از کد رهگیری که پس از ارسال سفارش برای شما پیامک شده است استفاده کنید. همچنین میتوانید وضعیت سفارش و جزئیات مربوط به آن را ...
توضیحات بیشترآختارال به اطلاعات کاربر جهت ثبت و پردازش سفارشات نیاز دارد. از این رو جهت ثبت سفارش میبایست در سایت ثبتنام کرده و نسبت به تایید حساب کاربری خود اقدام کند. آختارال جهت سهولت در ثبتنام، از روشهای مختلفی استفاده میکند. ثبتنام در آختارال میتواند با استفاده از شماره موبایل...
توضیحات بیشترهر کاربری جهت ثبت سفارش، ابتدا باید در فروشگاه ثبت نام کند. پس از ثبت نام و ورود، باید کالاهایی را که قصد خرید آن را دارید به سبد خرید خود اضافه کنید. جهت افزودن کالا به سبد خرید خود، بر روی آیکون سبد بر روی هر محصول کلیک کنید و سپس تعداد آن را در سبد خود تعیین کنید. میتوانید با استفاده دکمه مثبت تعداد آن کالا در سبد را افزایش (زیاد) و با استفاده از دکمه منفی تعداد آن را کاهش (کم) کنید. همچنین اگر تعداد آن کالا ۱ عدد باشد ...
توضیحات بیشترآختارال به مشتریان خود احترام زیادی قائل است و همیشه در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب و حفظ کند. از این رو روش های مختلفی را برای دریافت سفارش از مشتریان خود در نظر گرفته است. هر مشتری که بخواهد محصولی را سفارش دهد، میتواند به چندین روش اقدام کند که برخی نیاز به ورود و ثبت نام داشته و برخی نیز بدون ورود یا ثبت نام امکان پذیر است.
توضیحات بیشتر