چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
سفارشها پس از ثبت و تایید سایت، به مرحله آماده سازی میرسند. این مرحله ممکن است نسبت به مراحل دیگر کمی زمانبر باشد پس چنانچه سفارش شما در این مرحله است، باید منتظر بمانید. پس در نتیجه، سفارش در مرحله ارسال به مشتری یا مرحله آخر قابل پیگیری میباشد. جهت پیگیری دقیق سفارش خود میتوانید از کد رهگیری که پس از ارسال سفارش برای شما پیامک شده است استفاده کنید. همچنین میتوانید وضعیت سفارش و جزئیات مربوط به آن را در قسمت سفارش خود پیگیری کنید. جهت پیگیری سفارش خود مراحل زیر را طی کنید.
1- ابتدا بر روی آیکون حساب کاربری در قسمت بالای سایت کلیک کنید.
2- سپس بر روی گزینه سفارشها کلیک کنید تا به صفحه سفارشات خود هدایت شوید.
3- مطمئن شوید از بین گزینهها، گزینه سفارشها انتخاب شده باشد.
4- بر روی سفارشات تحویل شده کلیک کنید.
5- سپس بر روی جزئیات سفارش کلیک کنید تا تمام جزئیات مربوط به سفارش خود را مشاهده کنید.
6- در بخش جزئیات ارسال میتوانید روند سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین روش ارسال، هزینه ارسال، وضعیت سفارش، کد رهگیری را نیز میتوانید مشاهده فرمایید.
نکته: لطفا توجه داشته باشید تنها در صورتی میتوانید کد رهگیری را مشاهده کنید که کد رهگیری برای سفارش شما ثبت شده باشد.
پرسشهای مشابه
آختارال در تلاش است کالاهای با کیفیت و فاقد عیب و ایراد به دست مشتریان خود برساند از این رو کالاهایی که قابلیت انجام تست دارند (کالاهای فاقد پلمپ بستهبندی)، ابتدا توسط کارشناسان مخصوص تست و پس از حصول نتیجه مطلوب به مشتری ارسال میشوند اما کالاهای دارای بسته بندی با پلمب مخصوص
توضیحات بیشتر