قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی آختارال
کاربر گرامی آختارال، ورود و استفاده از پروفایل شخصی و خدمات ارائه شده توسط آختارال، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین مندرج در فروشگاه اینترنتی آختارال میباشد. همچنین ثبت سفارش، ثبت نظر در هر زمانی به معنای پذیرفتن کامل کلیه قوانین و مقررات آختارال از جانب کاربر میباشد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارشات
همانطور که در تبدا نیز ذکر شد، ثبت سفارش به معنای قبول تمامی قوانین و مقررات می باشد.
-در صورت ثبت و پرداخت سفارش، قیمت کالاهای ثبت شده و هزینه ارسال تغییر نخواهند کرد (افزایش و یا کاهش). اما اگر قیمت کالا تغییر کند و سفارش مربوطه پرداخت نشده باشد، تغییرات قیمت کالا و هزینه ارسال بر روی سفارش مورد نظر اعمال خواهند شد.
- در نظر داشته باشید پس از ثبت و پرداخت سفارش امکان تغییر مشخصات تحویل و روش ارسال وجود نخواهد داشت. اما در صورت ثبت و عدم پرداخت مبلغ سفارش، امکان تغییر مشخصات تحویل و روش ارسال وجود دارد
-اطلاعات مربوط به تحویل مرسولات توسط کاربر (مشتری) باید با دقت تمام ثبت شود چرا که سفارشات بر اساس این اطلاعات که هنگام ثبت سفارش، ثبت میشوند ارسال خواهند شد و در چنانچه اطلاعات توسط کاربر به اشتباه ثبت شود، آختارال هیچ مسئولیتی در قبال ارسال نادرست مرسولات نخواهد داشت.
-در صورتی که کاربر مایل به لغو سفارش خود باشد، باید قبل از مرحله آماده سازی سفارش (یعنی در مرحله تایید سفارش) اقدام به لغو سفارش خود کند. در این صورت مبلغ کل پرداختی به حساب کاربر عودت داده خواهد شد اگر پس از مرحله تایید سفارس اقدام به لغو سفارش کند، تمام هزینه های مربوط به حمل و نقل بر عهده کاربر خواهد بود.
-کاربران میتوانند وضعیت سفارش خود را از از طریق سفارش مربوطه پیگیری کنند. همچنین پس از ارسال سفارشات توسط سایت، حداکثر تا ۲ روز کاری کد رهگیری مربوط به سفارش از طریق پیامک و در قسمت سفارش مربوطه قابل مشاهده خواهد بود که کاربران میبایست بر اساس روش ارسال سفارش خود اقدام به رهگیری کنند. به عنوان مثال اگر کاربری با استفاده از روش ارسال شرکت پست سفارش خود را ثبت کرده باشد، باید با استفاده از کد رهگیری مرسوله از سایت مربوط به شرکت پست اقدام به رهگیری کند.
-آختارال تمام سعی و تلاش خود را به کار میگیرد تا سفارشات را با دقت تمام به دست مشتریان خود برساند. اما چنانچه موجودی کالایی حتی بعد از ثبت سفارش به اتمام برسد، لغو آن سفارش و استرداد وجه برای آختارال محفوظ بوده و در صورت تمایل، کاربر میتواند به جای کالای به اتمام رسیده کالایی دیگر را جایگزین کند.
خسارات مربوط به حمل و نقل
- آختارال به ارسال مرسولات اهمیت زیادی قائل است و سعی میکند بسته های سفارش را به صورت استاندارد بسته بندی و ارسال نماید تا در حین حمل و نقل آسیبی آن ها را تهدید نکند. بنابراین مشتریان باید هنگام تحویل بسته سفارش خود با دقت تمام بررسی و در صورت وجود اشکالاتی مانند پارگی بستهبندی، آب دیدگی، دستکاری و ... در بسته سفارش، موضوع را با مامور شرکت حمل ونقل در میان بگذارند. همچنین باید قبل از بازکردن بسته مورد نظر، از جهات مختلف از آن تصویر برداری کرده و سپس اقدام به بازکردن بسته سفارش خود کنند.
- وجود هر گونه مشکل در بسته سفارش مربوط به شرکت حمل ونقل بوده و شرکت حمل و نقل موظف به پرداخت خسارت خواهد بود و کاربران عزیز باید از طریق مراحل مربوط به شرکت حمل و نقل اقدام به ثبت شکایت کنند چرا که تمام بسته های سفارش مربوط به آختارال شامل بیمه حمل ونقل میباشند.
-در صورت وجود اشکالات در بسته سفارش، باید ظرف ۲ ساعت پس از تحویل گرفتن آن، موضوع را از طریق راههای ارتباطی موجود در صفحه تماس باما و چت مربوط به سفارش با پشتیبانی سایت در میان بگذارند تا مراحل پیگیری بسته سفارش کاربر توسط سایت انجام شود.
نظرات کاربران در مورد کالا
- آختارال در قبال درستی یا نادرستی نظرات ثبت شده هیچ مسئولیتی نداشته و تایید نظرات به معنی تایید فنی محتویات نظر نیست. نظرات ثبت شده برای کالاها توسط کاربران صرفا جهت به اشتراک گذاری تجربه خرید بوده و کاربرانی که قصد خرید آن کالا را داشته باشند نباید نظرات را مبنای خرید خود قرار دهند.
- تنها کاربرانی میتوانند برای کالاها نظر ثبت کنند که آن کالا را خریداری کرده باشند. پس از ثبت و پرداخت مبلغ سفارش، امکان ثبت نظر برای کالا فراهم خواهد شد.
- کاربران میتوانند علاوه بر ثبت نظر و امتیاز دهی، کالاهای دیگری را نیز به دیگر کاربران پیشنهاد دهند. این کالا ها میتوانند مرتبط با کالایی که قصد ثبت نظر برای آن دارند باشند.
- نظرات پس ثبت، در مرحله انتظار تایید قرار میگیرند تا توسط کارشناسان مربوطه بررسی و در صورت مطابقت با چهارچوب قوانین و مقررات سایت، به مرحله تایید و در نهایت در سایت به نمایش در میآیند.
- نظرات باید حاوی تجربه، پیشنهاد و انتقاد با لحن دوستانه باشد و در صورت وجود تبلیغ (نامرتبط با سایت آختارال)، کلمات غیراخلاقی و توهینآمیز، نظر ثبت شده علاوه بر عدم تایید، در صورت نیاز پیگرد قانونی نیز خواهد داشت. در صورتی که نظر کاربر تایید نشود، دلیل عدم تایید از جانب کارشناس مربوطه به اطلاع کاربر از طریق همان نظر اعلام خواهد شد.