پشتیبانی مشتریان
ارسال در اسرع وقت و در کمترین زمان
ارسال رایگان خرید بالای 1.5 میلیون تومان
ضمانت سلامت فیزیکی کالا
تعداد بیشتری از این محصول میخواهید؟
موجودی که برای کالاها در سایت ثبت شده است فقط جهت مدیریت سفارش کاربران میباشد.در صورت درخواست بیشتر این محصول با پشتیبانی سایت تماس بگیرید
توضیح مختصر
Resident Evil 2 یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که در سال ۱۹۹۸ توسط Capcom برای پلی استیشن ساخته و منتشر شده است. این بازیکن کنترل پلیس تازه کار لئون اس کندی و دانشجوی کالج کلر ردفیلد را بر عهده دارد، که پس از دو ماه پس از وقایع رزیدنت اویل اولیه، پس از تبدیل شهروندانش به زامبی توسط یک سلاح بیولوژیکی، باید از شهر راکون فرار کنند. گیم پلی بر روی کاوش، پازل و مبارزه تمرکز دارد. تفاوت اصلی با نسخه قبلی خود، مسیرهای انشعاب است، با هر شخصیت بازیکن دارای داستان، شرکا و موانع منحصر به فرد است.
بازی Resident Evil 2 پلی استیشن 1
Resident Evil 2 یک بازی ویدئویی ترسناک بقا است که در سال ۱۹۹۸ توسط Capcom برای پلی استیشن 1 ساخته و منتشر شده است. این بازیکن کنترل پلیس تازه کار لئون اس کندی و دانشجوی کالج کلر ردفیلد را بر عهده دارد، که پس از دو ماه پس از وقایع رزیدنت اویل اولیه، پس از تبدیل شهروندانش به زامبی توسط یک سلاح بیولوژیکی، باید از شهر راکون فرار کنند. گیم پلی بر روی کاوش، پازل و مبارزه تمرکز دارد. تفاوت اصلی با نسخه قبلی خود، مسیرهای انشعاب است، با هر شخصیت بازیکن دارای داستان، شرکا و موانع منحصر به فرد است.
Resident Evil 2 توسط کارگردان Resident Evil، Shinji Mikami، به کارگردانی Hideki Kamiya، تولید و توسط یک تیم تقریباً 50 نفره در 21 ماه ساخته شد. نسخه اولیه که معمولاً Resident Evil 1.5 نامیده می شود، به شدت متفاوت است. تقریباً در دو سوم تکمیل لغو شد زیرا میکامی تشخیص داد که کافی نیست. طرح نهایی ارائه سینمایی تری را معرفی کرد.
گیم پلی
Resident Evil 2 یک بازی ترسناک بقا دارای همان مکانیک های اولیه گیم پلی بازی قبلی خود، Resident Evil است. بازیکن در حین حل معماها و مبارزه با هیولاها، یک شهر خیالی را کشف می کند. دو قهرمان بازی ممکن است به سلاح گرم مجهز باشند، اما مهمات محدود یک عنصر تاکتیکی را به استفاده از سلاح اضافه می کند. در صفحه وضعیت، بازیکن می تواند وضعیت قهرمانان را بررسی کند، از آن استفاده کند. دارو برای التیام زخمهای آنها و اختصاص سلاحها. سلامت فعلی شخصیتها را میتوان با وضعیت و سرعت حرکت آنها نیز تعیین کرد. برای مثال، شخصیتی در صورت زخمی شدن شکم خود را از درد نگه میدارد و اگر در آستانه مرگ باشد، به آرامی میلنگد. قهرمانان ممکن است تعداد محدودی آیتم را حمل کنند، و باید دیگران را در جعبههایی که در سرتاسر دنیای بازی قرار داده شدهاند، ذخیره کنند. بعداً بازیابی شود. هر قهرمان داستان با یک شریک پشتیبان در طول داستان ملحق می شود. این شخصیتها در صحنههای خاصی بازیکن را همراهی میکنند و گهگاه قابل بازی میشوند. اتاقهای خاصی دارای ماشینهای تحریر هستند که ممکن است بازیکن برای ذخیره بازی از آنها استفاده کند. با این حال، هر ذخیره، یکی از تعداد محدودی نوار جوهر را خرج میکند، که بازیکن باید آنها را در دنیای بازی جمعآوری کند. گرافیکهای Resident Evil 2 از مدلهای کاراکتر و آیتمهای چند ضلعی تولید شده در زمان واقعی - و بنابراین متحرک - تشکیل شده است که روی آن قرار گرفتهاند. پسزمینههای از پیش رندر شده که از زوایای ثابت دوربین مشاهده میشوند. بازی از کنترلهای مخزن استفاده میکند، به این معنی که با فشار دادن به بالا، کاراکتر را به جلو، معکوس به پایین و به چپ و راست میچرخاند.
توجه ! جهت ثبت دیدگاه برای این محصول باید ابتدا وارد "حساب کاربری" شوید.